Pages

Wednesday, March 20, 2013

Mořsky modré


Nakrájeno!
Původně jsem sice zamýšlela větší kontrast mezi oběma odstíny modrozelené, a do kombinace temně nafialovělou barvu, ale konečný výsledek mě příjemně překvapil a nadchnul.
Od použití vůně ylang-ylang jsem si mnoho neslibovala, připomíná mi totiž lepidlo. Květinové vůně obecně nejsou mé oblíbené, ale tentokrát jsem zvolila květinovou kompozici, protože mi v představách ladila se zamýšleným vzhledem. Myslím, že po tomto mýdle změním názor - použila jsem levanduli, ylang-ylang a doladila jemně sladkými citrusy - a výsledná vůně je silná, smyslná, trochu sladká, ale i mořská, prostě zvláštní a přitažlivá.

Mýdlo mi připomíná moře někde na severu, možná ve Skotsku, se svojí divokostí, vřesovištěm, skalnatým pobřežím a tajemstvím.

Cut photos - I wanted the two shades of blue-green to be more distinct, and the third colour more dark purplish, but I am very pleased with the final look and I like it. 
I haven´t expected much from the scent of ylang-ylang, as in my opinion it smells like glue. In fact, floral scents in general are not my favourite ones. But I chose a floral composition for this soap, as I thought it would suit the look. And now, well, I may change opinion on this! I used lavender, ylang-ylang and light sweet citrus notes - the scent is strong, sensual, a little sweet, marine as well...overall unusual and attractive. 
The soap reminds me of a sea somewhere in the north, in Scotland maybe, with its wildness, moorland, rocky shores and mystery.


No comments:

Post a Comment